Ridicarea personala:Ridicarea produselor se poate face doar in urma
unei precomenzi telefonice sau pe site, pentru adresa de ridicare si program de lucru va rugam sa accesati sectiunea
"
LOCATII".
Produsele ridicate personal dintr-un punct de lucru
S.C SECCO CENTER S.R.L se vor verifica impreuna cu un reprezentant al
S.C SECCO CENTER
S.R.L si nu se vor accepta la retur decat in cazul in care au fost identificate gresit de catre
noi.
Nu se percept taxe sau comisioane de transport pentru produsele ridicate personal.
Livrare
prin curier:Livrarea prin curierat rapid se face in aproximativ
24 - 48 ore cu
FAN COURIER EXPRESS, costul transportului va fi suportat de catre client.
Va rugam
ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite! Eventualele sesizari legate de lipsa unor
repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la
primirea coletului; este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de
curierat! Sesizarile ulterioare vor fi extrem de greu de solutionat, deoarece fara acest proces verbal firma de
curierat nu va mai putea fi trasa la raspundere iar
S.C SECCO CENTER S.R.L nu isi asuma eventualele
daune produse de catre transportator.
Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit,
spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa soliciti curierului
completarea unui process verbal si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 24 de ore de la livrare prin
completarea formularului de contact sau pe e-mail la
comenzi@seccocenter.ro. Necompletarea procesului verbal in
prezenta curierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata
pozitiva.
Va multumim pentru timpul acordat!Echipa Secco Center